Παρουσίαση Υλικού Νηπιαγωγείου
Αφίσες
Επιλέξτε από τα παρακάτω για να κατεβάσετε τις αφίσες σε μορφή .pdf |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
Σχέδιο Εργασίας
Ενότητα Τεχνολογία
Ενότητα Θάλασσα
Περιοδικό Θάλασσα |
 |
Είναι ένα περιοδικό με ποικίλες δραστηριότητες που απευθύνεται σε μεγαλύτερα παιδιά αλλά και σε νήπια.
Κατεβάστε το βιβλίο σε μορφή .pdf 6,3 MB |
Αφίσα Θάλασσα |
 |
Εποπτικό υλικό της ενότητας «θάλασσα», όπου το παιδί απεικονίζεται σε απόλυτη αρμονία με την θάλασσα.
Κατεβάστε την αφίσα σε μορφή .pdf 152 ΚΒ |
Σχέδιο Εργασίας "Θάλασσα" |
 |
Είναι το βιβλίο που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται ως παιδαγωγική πρόταση ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εργασίας το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί με την βιωματική – επικοινωνιακή μέθοδο σχετικά με την ενότητα «η θάλασσα». |
Επιτραπέζιο Παιχνίδι "Μια τρελή τρελή θαλασοπισίνα" |
 |
Γλωσσοδιδακτικό υλικό διαπολιτισμικού προσανατολισμού της ενότητας «Η Θάλασσα». Η τρελή-τρελή θαλασσοπισίνα είναι ένα ευχάριστο παιχνίδι για καλούς κολυμβητές. Οι παίκτες που συμπεριφέρνονται σωστά επιβραβεύονται! Το παιχνίδι παίζεται με ζάρια και κερδίζει όποιος φτάσει πρώτος στο τέρμα. |
|
|
Ενότητα Ελεύθερος Χρόνος
Διαπολιτισμικό Εορτολόγιο |
 |
Δίνονται σημαντικές πληροφορίες για επιλεγμένες γιορτές και επετείους από διάφορες χώρες του κόσμου. Παρουσιάζονται ήθη και έθιμα μέσα από συναφή πολιτιστικά στοιχεία κατά κράτος, για τα οποία δίνονται και βασικές γεωγραφικές, πολιτικές και ανθρωπολογικές πληροφορίες. |
Σχέδιο Εργασίας "η Ελιά" |
 |
Είναι ένα βιβλίο που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται ως παιδαγωγική πρόταση ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εργασίας το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί με την βιωματική – επικοινωνιακή μέθοδο σχετικά με την ενότητα «η ελιά». |
Σχέδιο Εργασίας "ο Ελεύθερος Χρόνος" |
 |
Είναι ένα βιβλίο που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται ως παιδαγωγική πρόταση ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εργασίας το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί με την βιωματική – επικοινωνιακή μέθοδο σχετικά με την ενότητα «ο ελεύθερος χρόνος». |
Σχέδιο Εργασίας "Το Μοναστηράκι, θέα και Ιστορία" |
 |
|
|
|
Ενότητα η Δραματική Τέχνη στην Εκπαιδευτική Πράξη
Βιβλίο |
 |
Πρόκειται για βιβλίο – οδηγό εισαγωγής στην δραματική τέχνη και στους τρόπους χρήσης της στην εκπαιδευτική πράξη. Απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς κυρίως της προσχολικής και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
|
Θεατροπαιχνιδίσματα |
 |
Πρόκειται για βιβλίο (1ος τόμος σειράς) που απευθύνεται στον εκπαιδευτικό και περιέχει προτότυπα θεατρικά έργα, προτάσεις για δραματοποίηση και αυτοσχεδιασμό. Κατεβάστε την αφίσα σε μορφή .pdf  |
Ενότητα Οικογένεια
Βιβλίο η Οικογένεια στην Οδό Φιλίας |
 |
Είναι βιβλίο γλωσσικών ασκήσεων που στηρίζονται θεματικά στην κεντρική αφίσα της ενότητας.
|
Σχέδιο Εργασίας "η Οικογένεια" |
 |
Είναι το βιβλίο που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται ως παιδαγωγική πρόταση ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εργασίας το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί με την βιωματική – επικοινωνιακή μέθοδο σχετικά με την ενότητα «η οικογένεια». Απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς. |
|
|
Ενότητα Λαϊκή Αγορά
Σχέδιο Εργασίας "Η Λαϊκή Αγορά" |
 |
Είναι ένα βιβλίο που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Παρουσιάζεται ως παιδαγωγική πρόταση ένα ολοκληρωμένο σχέδιο εργασίας το οποίο μπορεί να πραγματοποιηθεί με την βιωματική – επικοινωνιακή μέθοδο σχετικά με την ενότητα «η λαϊκή αγορά». Απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς. |
Καρτέλες Λαϊκή Αγορά |
 |
Είναι τέσσερις φάκελοι με γλωσσοδιδακτικό υλικό διαβαθμισμένο ανάλογα με το επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας και την ηλικία των παιδιών. Το υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από νήπια αλλά και από μεγαλύτερα παιδιά που γνωρίζουν γραφή και ανάγνωση. Στόχος του υλικού είναι να προκαλέσει στα παιδιά το ενδιαφέρον ώστε να θέλουν να εκφραστούν και να τους παράσχει δυνατότητες επικοινωνίας. |
Επιτραπέζιο Παιχνίδι "Η Ελλάδα της Λαϊκής Aγοράς" |
 |
Γλωσσοδιδακτικό υλικό διαπολιτισμικού προσανατολισμού της ενότητας «Η Λαϊκή Αγορά». Ένα ταξίδι στην Ελλάδα καλούνται να κάνουν οι παίκτες από άκρη σε άκρη με οδηγό τις γεύσεις και τα αγαθά του κάθε τόπου. Τα παιδιά μαθαίνουν να κινούνται στον ελληνικό χώρο, εντοπίζουν τοπωνύμια, περιοχές, χώρους και τα αντίστοιχα προϊόντα. Πρόκειται για ελεύθερο παιχνίδι και η ομάδα καθορίζει κάθε φορά τους όρους. Παραδείγματος χάρη ο παίκτης τραβάει μία κάρτα και πρέπει να βρει την αντίστοιχη θέση στο χάρτη. Όποιος εντοπίσει με επιτυχία τις περισσότερες θέσεις κερδίζει. |
Επιτραπέζιο Παιχνίδι "Στη Λαϊκή Aγορά για ψώνια" |
 |
Γλωσσοδιδακτικό υλικό διαπολιτισμικού προσανατολισμού της ενότητας «Η Λαϊκή Αγορά». Οι παίκτες κάνουν τα ψώνια τους στη λαϊκή αγορά. Σεβόμενοι τους κανόνες του παιχνιδιού και επικοινωνούν με τους συμπαίκτες τους. Παράλληλα, ενώ δένονται συναισθηματικά με την ομάδα, εξοικειώνονται με την χρήση νομισμάτων και μαθαίνουν σχετικές εκφράσεις και έννοιες ώστε να μπορούν να εκφραστούν. Το παιχνίδι παίζεται με ζάρια και οι παίκτες ακολουθούν τις οδηγίες που αναγράφονται στις αντίστοιχες θέσεις. Νικητής είναι όποιος καταφέρει πρώτος να αποκτήσει και τα τέσσερα καλάθια. |
|
|
Ενότητα Ολυμπιακή Παιδεία
Οι Ολυμπιακοί της Χαράς |
 |
Μία ιστοριούλα για μικρά παιδιά σχετική με την Ολυμπιάδα. Οι ήρωες συναγωνίζονται στα ανέκδοτα, στο χορό, στο τραγούδι και στην αφήγηση ονείρων. Είναι μια άλλη Ολυμπιάδα, του γέλιου και της χαράς. Αποτελεί παρακαταθήκη του "ευ αγωνίζεσθαι". |
Η Παραολυμπιάδα της χαράς |
 |
Μία ιστοριούλα για μικρά παιδιά σχετική με την Παραολυμπιάδα. Οι ήρωες συναγωνίζονται σε πρωτότυπα αγωνίσματα – παιχνίδια. Είναι μια άλλη Παραολυμπιάδα του γέλιου και της χαράς. Αποτελεί παρακαταθήκη της ένταξης των ατόμων με ειδικές ανάγκες στην ζωή μέσα από το δικαίωμα στη χαρά. |
Ενότητα Αγωγή Υγείας
Εξωσχολική Αυτομόρφωση
Οδηγίες εισαγωγής γλωσσοδιδακτικού υλικού
Βιβλίο |
 |
Είναι ένας οδηγός που απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το παραχθέν υλικό των ενοτήτων «η λαϊκή αγορά», «η τεχνολογία», «η οικογένεια», «η θάλασσα». |
|